08

srijeda

lipanj

2011

Danijela Martinovic - Dozivotna robija

PRETRAŽI BLOG:

Custom Search

Ti si taj što mi srce krade
ostavi malo lažne nade bar
da nismo propala stvar
znaš li, da ti si taj što adrese mijenja

Kome još uzalud još spremam
stranac, što kraj mene prespava
pitam se tko je ta sjena s kojom živim
čovjek taj, kojeg za sve krivim, podstanar
što k'o ja se preziva

Ref.
Niti traga, niti glasa, s' lica zemlje nestao
bez tebe mi nema spasa, a ti u zemlju propao

Niti traga , niti glasa, tjeralice šaljite
nađite ga bilo gdje, vrati te ga, vrati te ga
svaki dan je bez njega doživtona robija

Ti si taj što adrese mijenja
kome još uzalud krevet spremam
stranac, što kraj mene prespava
Ljubavi, dosta je, preteško mi ovo postaje
taoci smo ti i ja, ljubavi i ludila

Ref. 2x

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.