08

srijeda

lipanj

2011

Danijela Martinovic - Na po mi srce zivi

PRETRAŽI BLOG:

Custom Search

Nima dana viruj nima
da mi srce nije plamen
jos sam u te zaljubljena
mom' zivotu ti si amen

Ni u snu me nemoj ranit'
nemoj grisit' srce svoje
jos me stare rane lome
ubit' ces me milo moje

A da opet dignes jidra
i povedes svoju vilu
ki je s tobom bila sritna
ka prolice u djardinu

Ref.
Na po mi srce zivi
a vrime samo gre
u pol mi zivot vridi
bez tebe, bez tebe

Na po mi srce zivi
na po ce puta stat'
jer ja san samo tebi
svu ljubav htila dat'

Neka pisma samo suti
moja bol su rijeci njene
stihovima ka da cipa
ove lipe uspomene

A da opet dignes jidra
i povedes svoju vilu
ki je s tobom bila sritna
ka prolice u djardinu

Ref.

Ref.

Nima dana viruj nima
da mi srce nije plamen
jos sam u te zaljubljena
mom' zivotu ti si amen

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.